SKRIVET: 2010-09-28, kl 16:31:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag..

Sa ju igår att min dator låter helt sjukt , låter som den kommer pajja närsom.. haha o nu precis råkade spilla soppa på den :p så den lär ju pajja snart :P men får hoppas att den klarar sig:)

Kom nyss från jobbet, har varit en lugn dag på jobbet:), sen när man skulle ta bussen hem så höll dom på o fixa asfalt så bussen va tvungen att köra en värsta omväg, dee brukar ta typ 10min hem till mig från jobbet men nu tog de typ en halv timme, haha seegt som fan och sitta på bussen och jag som i vanliga fall hatar att åka buss :P

menmen, nu ska jag lägga mig och vila en stund, är sjuuukt trött, och är ändå ledig imorgon så kan vila en stund för kommer ju ändå va uppe länge idag:P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: