SKRIVET: 2010-09-29, kl 11:35:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Soool!

Solen skiiner :) underbart! fast fortfarande sjuukt kallt ute men skönt med solen:) 
Nu ska snart ner till stan..träffa Jenny och så blir det Shopping:) får se om jag hittar något . sen efter stan eller senare ikväll så ska med mamma och storhandla.. sen därefter blir de nog bara lugnt.. jag jobbar ju imorgon fast börjar halv 9 som skönt är!.. Sen jobbar hela helgen med... seegt, känner inte för att jobba helg...och ska vara i dieten hela helgen med..men helgerna brukar gå snabbt :) sen är ju ledig på måndag :) o 2helger i rad! :)

men jag skriver mer sen när jag kommer tillbaka från stan:) visar kläderna jag köpt :) om jag hittar något förstås! va inne och kollade på www.nelly.com igår, hittade en så sjuukt snygg klänning! så ska nog beställa den. men får se..:)

hehe jaag :P






EMI

Denna bild menar jag.

Fin :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: