SKRIVET: 2010-09-08, kl 15:35:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pizza!

Nu hemma från jobbet, mycket lugnt och skönt idag på jobbet och imorgon är jag leedig :D! inte bestämt än vad jag ska hitta på men förmodligen blir det lugnt, :) Sonya kommer nog förbi så blir det nog film:) laddat ner några filmer som jag hoppas på är bra, Salt, Furry Vengeance, the girl next door, sen några till filmer har jag laddat ner men kommer inte ihåg vad dom hette :)!

Ska strax försöka få ner lillebrossan och köpa pizza haha :) sjukt sugen på det :) men sen på måndag ska försöka sluta äta så mycket skräpmat som jag gör :P börja ut och gå :) det ska jag göra !  har bitit på naglarna typ hela mitt liv och det har jag slutat med också, så nu har jag fina naglar :) stolt över mig !!  haha. så nu är det bara att börjqa gå ut och gå, få upp min kondition lite, cyklade faktiskt till jobbet idag men trodde fan jag skulle dö, hur jobbigt som helst ! så konditionen måste bli bättre :) men börjar på måndag ska fetta mig lite nu dom sista dagarna och bara lata mig :)


Men nu ska försöka få lillebrossan o åka ner o köpa pizza, det gör han nog om jag bjuder han på en:) MMMmmmm så goott :D Skriver mer senare!



Tack milla för tipsen om privatlägenheter ska kolla det :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: