SKRIVET: 2010-09-27, kl 18:27:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag.

Nu är jag hemma från jobbet,Måndag idag alltid lika seg dag efter helg när man varit ledig.. jobbade sent idag, eller till 17.30.. men de är den senaste tiden vi har :) sen ner en runda till stan köpte lite smink.. sen tog bussen hem, förbi Sonya och Anna en sväng och nu är jag hemma :P

åh va ganska mycket att göra idag på jobbet, jag va ju i Dieten där alla special koster är, o det hade kommit in 2 nya som inte va där när jag va i dieten sist, Transplantations kost och SABA kost :P, men har haft dom innan som skönt va, så man visste lite va de var för koster.. sen va det massa Laktosfri och Gluten koster..och sen som alltid massa minus och allergi koster... menmen de gick :) jobbigt bara när man ska hålla reda på allt och allt ska ut samtidigt så mycket i ugnarna och på spisen, så det gäller att vara koncentrerad :) men de är jag oftast haha, idag iallafall för det gick jättebra :)

Men nu ska betala mina räkningar, eller 2st mobilräkning och klädräkning :) hehe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: