SKRIVET: 2010-09-23, kl 14:34:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lyckad kväll!

Det va riktigt trevligt igår, va ute och åt på båten med jobbarkompisarna vi skulle tacka o säga hejdå till en som har slutat där Marcus, så vi överraskade han, så han visste ingetting haha, han trodde han skulle ut o bowla med killarkompisarna, men så lurade vi dit han till resturangen så satt vi alla jobbarkompisarna där, ca 30st va vi, satt i ett långbord :) hehhe han blev chockad :) så åt vi och hade trevlig! så det blev lyckat, jättegod mat va det med, jag åt fläskfilemedaljonger med potatiskaka,sparris och kantarell sås.. Sjuukt gott! så om ni ska ut och äta så gå till båten! Fint är det där och gott och mycket mat va det :)  men det är tråkigt att han ska sluta, han är en riktigt rolig och snäll kille och det är kul att jobba med han..:)
Men vi alla satt där och åt och drack och pratade, Mycket trevligt! men synd att man skulle upp och jobba dagen efter vid 6, så blev hem ganska tidigt.. men hade kul så länge det varade iallafall:)
Men sjukt trött idag .. och varit hela dagen, jag va på jobbet 6.05.. men hade riktigt lugnt idag så nu är redan hemma :) och nu är leeedig ända till måndag UNDERBART! :D känner att jag behöver de, mååste soova ut haha.

men nu ska ut och ta en cigg, jag lägger ut bilder sen, mamma har tagit min kamera såå kan inte lägga ut dom nu, men ikväll lägger jag ut bilder från igår :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: