SKRIVET: 2010-09-25, kl 12:37:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag....

Jag vaknade nyss, sitter nu och äter lite frukost , hmm inga planer för idag..skulle ju kanske på den tatueringsmässan som är i växjö idag.. men tror inte jag pallar gå dit så ska nog bara vara hemma, som sagt har ju laddat ner massa filmer:), jag kollade på 2 filmer igår, en som hette Two lovers, men den va sådär så kollade inte klart på den så kollade på A walk to remember igen :) älskar den filmen så jävla romantisk och sorlig! så låg och kollade på den i natt och grät hehe för den är så romantisk och sorlig..hehe
Sjukt härligt väder ute, Solen skinner :) så kanske ska ut och gå en runda idag.. hmm får se :)


men nu ska fortsätta äta min frukost, jag skriver mer senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: