SKRIVET: 2010-09-09, kl 17:46:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ledig!

Idag har man varit ledig, såå skönt har det varit soov till 13 idag det behövdes hehe, men va uppe till halv 4 igår natt så, kollade massa filmer och hade trevligt:)
Idag har ja städat nästan hela dagen, och nu hade tänkt kolla på en film och bara ta det lugnt:) för imorgon jobb igen och jobb heela helgen usch så segt.. o jobbigt nu när man inte bor i stan längre då kunde jag gå till jobbet, men nu måste jag cykla till jobbet på helgerna om ingen kör.. för det går inga bussar så tidigt på helgerna, för jag börjar vid 6.. så det är seegt men ska se om pappa kanske kan köra mig:)

Jag har inte fått någon lägenhet än, men söker förfullt håller på och kolla privat med, men finns inget heller =/..Hoppas jag får en egen lägenhet snart!!

men nu ska se någon film:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: