SKRIVET: 2010-09-11, kl 18:19:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobbhelgen.

Jaha nu va en jobbdag över på jobbhelgen :) varit jättelugnt idag och gått hur snabbt som helst så det är skönt och imorgon blir nog likadant så det är skönt :)
Helgerna brukar gå snabbt på jobbet :), och sen vet att man är ledig 2 helger i rad efter jobbhelgen :) jag jobbar ju bara var tredje helg så underbart jobb man har :) och sjuukt bra tider, slutar aldrig senare än 17.30 :) mesta tiden jag har är 6.30 till 15.30 :) så bra tider på jobbet så är så glad att jag fick fastjobb!!

Kollade privatlägenheter på massa olika ställen, sökte en 2a, men fanns inte eller hittade 2 lägenheter men sjukt dyrt, 5000-7000kr i månaden för en tvåa.. jag tänker inte betala mer än 5000 för en tvåa ju.. aja hoppas att jag hittar någon snart.. annars ska kolla köplägenheter, så får jag köpa en lägenhet, ska börja kolla lite på det med, kanske är bättre att jag gör det? , hmm vet inte..

Men nu ska börja fixa till Tacos :) Blir Tacos ikväll med Mamma,  lillebror och hans tjej :) och förmodligen film sen:) och bara lugnt idag med för upp imorgon och jobba igen kl 6 :P men sen ledig på tisdag :D ! men skriver mer senare !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: