SKRIVET: 2010-09-15, kl 16:33:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ingen lägenhet än..

Nu va man hemma från jobbet, va mycket o göra idag men ändå lugnt :)! Nu ska jag sätta mig och leta lägenheter! Hoppas jag får någon snart, har ju kollat hur länge som helst men ingen finns..någon som vet någon lägenhet som är ledig?, eller någon sida som har privatlägenheter i Växjö? har redan kollat på CA fastigheter, Konab och storgarden eller vad det hette, men där fanns inget, på ingen av sidorna..fattar inte hur det kan vara så jävla svårt :P
menmen bara o vänta och hoppas :)
Söker en 2a eller 3a helst i stan men annars Öster,Söder med vill bo nära stan:) aja får se vad jag får o när, hoppas på snart iallafall jobbigt o bo hemma igen när man har haft eget och bott själv..

men nu ska kolla runt lite se om jag hittar något :)


Milla

Står du inte i bostadskö? Svårt att få nära centrum, krävs ju endel poäng för dom lägnheterna, själv söker jag också ny lägenhet och jag har letat ett tag nu, trots ganska höga poäng på boplats.

Hoppas du hittar nått snart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: