SKRIVET: 2010-09-26, kl 20:34:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hööst!

Usch faan va kallt det är ute och blååser som faan :( vill bara krypa ner i sängen nu med någon speciell hehe :) menmen de får vänta.. nu ska kolla lite tv..:) se om de finns något roligt! :)

o kollade dom lägenheterna jag gjort intreseanmälan på, 3st i stan o en på öster.. men kollade dom nu... o dom ligger redan på över 2000 poäng :( o de är ju på 10e plats som har de... och jag har bara 1120 poäng typ... ååh kommer aldrig få en lägenhet!!!!!!!!!!!!!!!!! o privat finns ju inga heeller o störnade,, hehe pallar inte bo hemma längre vill ha mitt eget ju nu när jag har fastjobb med! och behöver ta tag i mitt körkort med..men väntar lite.. pallar inte med de nu haha.
O min bil som jag skulle sälja har jag sålt nu:) eller pappa tog den för hans bil pajjade haha :) men skönt att jag blev av med den, onödigt att den stod där när jag ändå inte använde den, sen när jag får körkort då ska köpa en ny fin bil:)

Imorgon blir det jobb igen, fast börjar inte förens halv 9 så de är skönt:) ska nog vara i Dieten hela veckan.. för ska jobba där i helgen.. hmm, mkt tänkande då..:Pjobbigt..menmen de går :) De är roligt där fast de kan vara mycket att göra när man jobbar där själv, mycket och hålla reda på och måste ju vara väldigt noga med allt så man inte ger fel mat eller något, mycket olika special koster där....hehe men de bruka gå:).. sen har vi 4 andra stationer.. A-köket, kallskänken,Råkosten och Catering och sen Dieten då som är 2 olika stationer D4 den avanserade med alla special koster där jag ska vara i veckan...och sen den D6 som är bara man gör passeradmat och flytande kost typ..:) men skönt att man kan alla stationer så man kan variera lite :)
Trivs så bra på jobbet :) så det är bra!

men ha en bra kväll iallihopa nu ska kolla tv ! jag skriver mer imorgon:)

Ute i kylan o rööker :P


Joachimhedvig

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.



PUBLICERAT: 2011-12-06, 08:22:23 | URL: http://joachimhedvig.blogcorporate.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: