SKRIVET: 2010-09-23, kl 17:11:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helgen börjar :)

Nu vaknade precis haha, vilade en stund va så trött :P, men det va sköönt, ÄLSKAR O SOVA! :D och nu ingen anning vad jag ska hitta på, hmm är ju ledig imorgon och hela helgen.. såå.. hehe men får se vad som händer:)
jag har inte kunnat lägga ut bilder än, mamma har inte kommit med min kamera men snart så:) men kommer in o lägger ut så fort jag kan:)

Underbart! nu börjar helgen för mig :) hehe .. Sooova ut heela dagarna :D, haha nä men ingen anning vad jag ska göra ihelgen jag tar de som de kommer :)
Kankse ska på den tatueringsmässan som är här i Växjö men får se hehe, inte så intreserad av de, jag har ju inte någon tatuering, men kan ju kolla o se om jag hittar någon snygg jag vill ju göra en på foten..heh :)

men jag skriver mer senare ha det så bra allihopa så länge :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: