SKRIVET: 2010-09-28, kl 23:37:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godnaaatt!

Jaha nu va denna dagen snart över.. men varit en helt okej dag fast jag inte gjort så mycket.. men imorgon blir det bättre, upp ganska tidigt och ner på stan, luncha med Jenny sen blir det shopping!, får se om jag hittar något har inte shoppat på evigheter känns det som, brukar ju beställa från nätet, mest från Nelly.com. Där har dom fina kläder men mest betällt klänningar där, riktigt fina kläningar och annat med, och man får kläderna snabbt med och stl har alltid stämt med :) så det rekomederar jag! Gå in och kolla www.nelly.com. Så om jag inte hittar något på stan imorgon så ska in på Nelly o kolla om jag hittar något :)

men nu ska jag bege mig mot sängen, hoppas ni haft en bra dag! Godnatt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: