SKRIVET: 2010-09-18, kl 12:08:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon!

Godmorgon på er :) Jaha nu har man vaknat, sjuukt trött idag, igår satt Sonya och jag och drack hade ingen anning vad vi skulle göra, båda va trötta o sega hehe men sen med lite akohol så blev vi på lite humör, så va det en lokalfest här på gården så vi gick upp dit grannen som hade den, men va inte precis i våran ålder hehe lite små men det va ganska kul ändå:) så va bara där sen gick tillbaka till mig och sen gick och la mig vid 4 tiden tror jag kl va :P men jag är så trött och ont i huvuvudet tror jag ska gå och lägga mig igen :P



Till den anna som komenterade och ville veta vad jag jobbade så jobbar jag på sjukhuset här i Växjö som kock, i storkök men även i kallskänken och i catering och med dietmat :) så väldigt varierande från dag till dag :) men trivs jättebra där!
och tack! det är kul att du tycker om bloggen :)

men nu ska jag gå och ta mig en ipren och sen blir det lägga mig och vila lite till :) känner att jag behöver lite till sömn hehe :)


whalle

heej, bra blogg att läsa, du fångade mitt intresse iaf :)



PUBLICERAT: 2010-09-18, 12:39:13 | URL: http://whalle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: