SKRIVET: 2010-09-24, kl 19:40:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Freedag!

hahah somnade innan vid halv 5 och vaknade nuu hahah, inte bra soovit bort nästan hela fredagen juu:P, menmen hade inget bättre för mig :P
men nu ska gå och fixa mig lite, och så kommer Sonya snart ner, men ingen anning vad vi ska göra haha, jag är seg känner inte för att festa men orkar inte heller va hemma så... och de finns ju inte mkt annat att göra än att festa typ:P eller jo myskväll och bara o ligga och kolla film men då vill man göra det med någon speciell kille :) bara mysa :) men de blir de nog inte... finns ingen här...


men nu ska  gå och sminka mig, men skriver senare eller imorgon!, men ha en bra fredagskväll sup lugnt :)

Sonya och jag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: