SKRIVET: 2010-09-17, kl 15:25:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

För lite poäng...

Freedag så jävla skönt ! inte bestämt än vad jag ska göra, Sonya kommer förbi här snart så får se vad som händer..

Kollade lägenheter igår eller när de va, men hittade ingen förutom en på öster som jag gjorde intreseanmälan på, men nu när jag kollade låg den redan på 1800 någonting i poäng.... så ganska kört!. Jag stå i bostadskö men har bara 1100 någotting... så för lite poäng så...men lika bra och göra intreseanmälan endå man kan ju ha tur :) den på Öster såg jättefin ut, en 2a nära stan/simhallen där typ och med klädkammare och kan ha tvättmaskin och balkongen va i vardagsrummet så jag vill ha :) men kommer aldrig få den när den ligger på så höga poäng...jag har för lite men blir ju mer för varje dag men orkar inte vänta vill ha nu juuuu:P

men snaart så får jag lägenhet sen är det bara körkort kvar, kan ju köra ganska bra tror jag hehe de va ju ett tag sen jag körde nu men det ska nog gå:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: