SKRIVET: 2010-09-25, kl 01:14:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Always a game.

Kom precis hem, varit hos Anna och Sonya , dom jag känt hela livet :) <3 mina barndomsvänner. Vi satt hemma hos deras mamma drack och snackade massa tjejsnack:), mycket trevligt som alltid!:)
men nu ska sitta lite vid datorn sen kanske se en film.. har laddat ner massa romantiska filmer :)så ska nog se en snart sen sova..:)
jag ska leva mig in i filmerna för sånt kärlek finns inte i verkligheten, bara skit här, bättre utan killarna!.. alltid bara ett spel!!!!!!!! Föll för det innan , men inte längre! Nu går jag innan, innan man faller för deras spel!!
Godnatt!


All She wants it someone to understand. Why it's always like she  tried to hide What it is she feels or what's on her mind. When it comes to love She gets so afraid that someone will come And hurt her again someday. All her life she never had Someone to show her what it means to have or be in Real love, Now she walks around And protects her heart trying look for love but lives behind a wall, hide from the truth cause she know the truth hurts so much more. but deep inside she always know. Everytime always just a game. That she hate to play!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: