SKRIVET: 2010-10-25, kl 19:17:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Utelåst.

Nu ska jag strax äta:) vilade innan men så kom Ita och Sonya och väckte mig haha aldrig att man får vila ifred hahah, men de va bra så jag inte sov bort heela kvällen:P

Sen nu nyss va grannen här, hon hade blivit utelåst när hon hade varit ute med hunden av sin inneboende.. o hon fick inte tag på sin inneboende och hon brukar komma sent,.. så hon va här och skulle ringa Växjöhem o se om dom kunde öppna men nä de kunde dom inte hon va tvungen att ha legitimation då, men det har hon ju inne, helt störda, att dom inte kunde komma o öppna sen kunde hon ju visa det, men nej de vägrade, sen så ringde hon securitas och samma sak där dom vägrade o öppna , tillslut ringde hon polisen, och polisen fick ringa till högsta chefen på securitas och då va det okej att securitas kom, haha helt sjukt, polisen tyckte det med va helt sjukt att de inte kunde komma. Men nu efter polisen hade ringt securitas då kunde dom komma! så de va ju bra att det löste sig till slut iallafall:)

Men nu ska jag äta jag skriver mer senare! ååååh jag är ledig imorgon såå skööönt! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: