SKRIVET: 2010-10-09, kl 16:46:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tre rätters :)

Ikväll bestämde Mamma och jag att vi skulle laga tre rätters :), fast jag är ju kocken i familjen så blir nog att jag får laga det :) hehe men det blir kul! så det blir jag, mamma, lillasyrran o hennes son, lillebror och hans tjej sen min stora syrra Johanna och sen min andra syrra Sannas 2 döttrar, för dom ska sova här inatt för syrran Sanna jobbar :P

Men det blir nog trevligt och gott :) sen efter det så vet inte vad jag ska göra men ska börja sminka mig nu och fixa mig lite :)

Jag hade tänkt att laga som förrätt En räkröra i tataletter och sen in i ugnen. sen varmrätten blir fläskfile, med hasselbackspotatis och sparris och champinjonsås och efterrätten blir chokladmousse med något inte bestämt riktigt vad jag ska göra med något med chokladmousse iallafall :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: