SKRIVET: 2010-10-02, kl 21:07:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trafikskola?

Löördag och klockan är 21 och jag ligger redan i sängen, haha inget liv, nä men sjukt trött idag, vet inte varför, känner mig konstig.. hmm kanske börjar bli sjuk=/ känns nästan så.. inte bra..

Så jag ska ligga och kolla på en film snart, ska nog se The back up plan, den är bra, har sett den innan men laddade ner den igen, för den va så bra hehe och kom inte på några andra filmer.. så om ni har förslag på någon bra film så säg till?

Och imorgon blir det upp och jobba igen.. vid 6 ska jag vara på jobbet, tur att jag har sån snäll pappa som jag kör mig:) så jag slipper cykla för kan inte ta bussen för går inga så tidigt..  Jag måste ta mitt körkort, det skulle vara så sköönt, men orkar inte ta tag i de just nu, men det kommer väll måste ha pengarna med för hade tänkt köpa sånt paket så man får allt , kostade något på 11tusen. Men nog skönt att ha det så..så man har redan betalat de mesta iallafall eller ta sån intensiv kurs men vet inte riktigt om någon bilskola här i Växjö har det,  så har inte bestämt vilken trafikskola jag ska gå än.. Någon som vet nån bra trafikskola och om någon trafikskola har intensivkurs??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: