SKRIVET: 2010-10-05, kl 14:39:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sool:)

Nu hemma från jobbet, pappa hämtade mig idag det va skönt slippa ta bussen, fast nu har han köpt busskort till mig så nu ska jag börja åka buss :P hehe

Det va lugnt idag på jobbet som vanligt, jag va i dieten och imorgon ska jag vara där med, sen ska nog vara i cateringen :)roligt att vara på olika ställen så man får växla lite :)
Nu ska ut och gå en runda :) så fint väder idag igen sool :) sen får se vad jag ska hitta på, men blir nog bara lugnt.
men jag skriver mer senare!


piichas blogg

Hej söt blogg du har. Hur är det med dig och vad har du för dig idag?



Kram/ Piicha



PUBLICERAT: 2010-10-05, 14:55:29 | URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: