SKRIVET: 2010-10-09, kl 14:12:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Slingor!

Nu hemma igen från Lenhova från Syrrans jobb :P, det blev ingen färgning ,eller vi slingade håret lite i brun/lila under håret typ så det syns knappt haha, men syrran tjatade så..så jag gjorde det, men jag behöll min naturliga blonda ffärg iallafall, för aldrig färgat blont utan det är min naturliga färg :) men nångång kommer väll bli den förstaa men får se när det blir :P

Men Sonyas hårfärg blev riktigt snyggt hon färgade håret brunt/blont i massa olika slingor :)

Här är lite bilder från idag :)




Syrran Johanna :)


Jaag haha


Sonya färgar :P


I fikarummet :P


Jag innan färgningen :P



Mina batterier på kameran dog sen så det blev inga efter bilder hahah :P men ska ladda den så ni får se sen :)


Patricia

Du har verkligen jättefint hår! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: