SKRIVET: 2010-10-21, kl 21:15:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skönt!

Varit så skönt att varit ledig idag:) hunnit med mycket fast jag sov länge :P Syrran Johanna va här en stund innan så snackade med henne sen nyss kom min bror förbi med en av hans söner så snackade lite med han med och nu ligger i sängen, vet inte riktigt vad jag ska göra hehe, ska nog bara va på datorn o bara inte göra någotting:) Det är så skönt ibland och bara inte göra någotting :P

Och imorgon är det jobb igen och ska vara i dieten och hela helgen med, känner inte föratt jobba helgen menmen brukar gå snabbt som skönt är. Sen är jag ju ledig 2helger i rad :) och nästa helg ska på bröllopsfest hos grannen, det kommer bli riktigt kul :)

Jag har inte fått någon lägenhet än heller..känns tråkigt! Vill ha en snart ju..har bott hemma nu sen i sommras.

Men nu ska jag bara ta de lugnt men jag skriver mer senare !




Someone told me that you have to choose, what you win or loose. You can't have everything. Dont you take chances might feel the pain, Don't you love in vain cause love won't set you free. I could stand by the side and watch this life pass me by So unhappy But safe could be. Just can't let it go, just trying to play my role. Slowly disappear, All these days I feels like they're the same, just different faces, different names. Get me outta here. I can't stand by your side watch this life pass me by
So what if it hurts me? So what if it break down? So what if this world just throws me off the edge, my feet run out of ground. I gotta find my place, I wanna hear my sound. Don't care about the pain in front of me cause i'm just trying to be happy, Just wanna be happy.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: