SKRIVET: 2010-10-06, kl 18:10:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skar mig..

Nu hemma från jobbet, det gick bra förutom att jag skärde av en bit från tummen och hela naglen Usch det va så äckligt:P men är van brukar skära mig, är så klumpig:P men tur att det inte va djup iallafall så jag behövde sy eller något.. men det äckligaste va att köttbiten låg kvar där på skärbrädan ååh äckligt:P

Min fina tumme haha



Nu ska jag vänta på Sonya sen blir det umgås med henne lite, sen äta sen bara ta de lugnt :) ska plåstra om min tumme med :)


Svar till Ellie: Okeej nu vet jag hehe, han såg verkligen helt annorlunda ut, men nu vet jag att det är samma Carlos som innan :).
Det verkade vara många som trodde att det va en ny:P


amanda

uuh vad äckligt de ser uT!



PUBLICERAT: 2010-10-08, 10:37:10 | URL: http://amandawibergsliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: