SKRIVET: 2010-10-27, kl 19:34:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Shopping o Fika!

Nu kom jag precis hem, jag har först varit och jobbat sen efter jobbet träffade Ita så gick vi en sväng på stan, köpte Sonya present sen träffade syrran och min brors dotter Madde och Chanel :) så gick vi och fikade på Askelyckan :) sen blev det shopping först i stan sen på samarkand :) jag hittade 2 klänningar , sen lite andra småsaker som stayups sen köpte ett par kolla strumpbyxor med ett coolt mönster :) sen köpte en skit gulllig skjorta till min lillasyrras son :) så sööt kommer han bli i den :) Sen köote födelsedags present till pappa, det blev 2par jeans på dressman sen strumpor det behöver han :) , sen har inte köpt till lillebror än som fyller också år, många som fyller nu :P, men han fyller 18 svårt o veta vad man ska köpa :P men jag kommer nog på nått :)

Det har varit en mycket trevlig dag :) Nu blir de ta en dusch sen bara lugnt, imorgon jobb igeen..

Här 2 klännigar jag köpte :) blev lite dålig bild men man ser ju:) den blåa är från Gina och den andra svarta från Hm




Köpte denna till min lillasyrras son :) han är 9månader :) så gullig kommer han bli:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: