SKRIVET: 2010-10-07, kl 17:39:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Reeegn!

Usch vilket skit väder =/..regn och blåst! så tråkigt! Jag kom nyss från jobbet, har gått jättebra på jobbet som vanligt! men hade ont i tummen sen jag skar mig..men det försvinner tills jag gifter mig hha :)

Nu ska bara ta de lugnt, sen ska ut till Syrran Johanna för hon ska ha kryddparty :) så ska dit vid 19 tiden sen får se när jag kommer hem. sen blir det typ sova för ska upp och jobba vid 6 imorgon :) så sköönt att det är fredaag imorgon och man är ledig helgen!!!! och lillasyrran Amanda kommer hit från Kalmar med hennes son Neo, jag hoppas dom kommer imorgon annars kommer dom på söndag.. :) För Gamel farmor kommer ner hit till Växjö så dom ska ta sånt 5 generations kort, då blir det gammelfarmor, farmor, pappa, lillasyrran och hennes son :) andra gången vi ha de så:P sist va det gammelmormor,mormor,mamma,storasyrran och hennes son:P ganska kul:)

Men nu ska fixa lite mat innan jag drar till syrran ;P


Cissi

Hejsan, allt bra med dig idag? :)



PUBLICERAT: 2010-10-07, 18:28:51 | URL: http://cviklund.blogg.se/
Sarah

Najs!(: lääget annors?(:

kram



PUBLICERAT: 2010-10-07, 18:48:37 | URL: http://bakfickans.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: