SKRIVET: 2010-10-27, kl 23:06:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pizza!

Nu ska strax soova, har bara suttit vid datorn nu och tagit de lugnt :), innan beställde mamma, jag o lillebror pizza det va riktigt gott :) men måste sluta är sånt skit haha, o börja träna istället men de är så svårt , de är ju så gott med pizzaaa :P

Jag 'är så nööjd med klänningarna jag köpte men nu har jag svårt o bestämma mig vad jag ska ha på mig ihelgen på grannens bröllopsfest, för köpte ju 2 andra kklänningar nyligen..o sen dom jag köpte idag :P hehe så nu blir de svårt men ska testa de vilket som blir snyggast :)

men jag skriver mer imorgon Godnatt på er! hoppas ni haft en bra onsdag :) lilllördag juu så säkert måa som festar idag :P





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: