SKRIVET: 2010-10-24, kl 18:04:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Otursdagen.

Haft värsta otur idag...Började morgonen med att spilla ut te över hela mig, både varmt och blött haha, så fick byta byxor, sen skynda så pappa skulle köra mig till jobbet, så när vi skulle köra så fick vi inte igång bilen för han hade glömt o stänga av lyserna på bilen! så har vi en lååång backe där vi bor så vi skulle rulla ner och se om vi fick igång den, meen nej de fick vi inte och inte en människa ute så kunde inte ta startkablar eller nått.. så fick gåå upp för hela backen och springa in och väcka mamma och fråga efter cykel nycklen.. så fick cykla i ösregn till jobbet! fyfaan heelt blött och kall.. men sen blev det bättre när jag kom till jobbet så hela dagen va inte otur :p Jobbet idag va lugnt och skönt som tur va :P och nu kom precis hem efter cyklandet hem, tur att det inte regnade iallafall.. men måste träna upp min kondition , höll ju på och dö efter har cyklat hem och det är inte så långt, tar 15min o cykla ungerför:P så kanske ska jag börja träna upp konditonen:P? föör min kondition suuger verkligen haha

Nu ska jag fixa lite mat sen blir det bara lugnt :) men jag skriver mer senare ! ha en bra söndag så länge :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: