SKRIVET: 2010-10-17, kl 18:41:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mcdonalds!

Nu är pappa och köper Mcdonalds, jag blev såå sugen på det :) och jag orkade inte laga mat :)
Innan idag har jag bara tagit de lugnt, min bror och hans ungar har varit här så umgåts med dom bara:)
Och nu sitter och kollar på lillebror och hans kompisar spelar Wii super mario hehe, och väntar på maten! sen blir det bara lugnt jag ska nog kolla film senare, har laddat ner How to make love to a women... så tror jag ska den får se :) Den verkar bra iallafall!

Men hoppas ni har en bra söndag!, söndagar är alltid så tråkiga, aldrig något att göra sen orkar man inte göra något, vill bara ligga och kolla på film och mysa med någon men men , får väll göra det själv, men det är så tråkigt jag får krama kudden ..hehe



Olesophie

I love this page.



PUBLICERAT: 2011-02-03, 19:25:25 | URL: http://olesophie.blogstie.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: