SKRIVET: 2010-10-11, kl 15:39:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag.

Ännu en måndag, känns som de va måndag nyss ju, tiden går alltför fort..Man hinner ju inte med :P Jag kom nyss från jobbet, och nu lekt med min systers son som är nästan 9månader, Han är så underbar <3

Ska fixa lite mat nu sen blir det bara lugnt, ska nog lägga mig och kolla film sen, finns inte så mycket annat och göra, fast ska umgås med syrran och hennes son nu först, för hon åker nog tillbaka till Kalmar imorgon, så måste passa på man träffar inte henne så ofta ju.. fast nästa helg ska nog till kalmar och vara där över helgen :)

Men jag skriver senare :) Nu ska fortsätta busa med Neo :)


lucke

Var med och tävla om en jumpsuit på min blogg om du känner för det :P



PUBLICERAT: 2010-10-11, 15:52:10 | URL: http://modegrabben.blogg.se/
Cissi

Vill bara önska dig en fin vecka! :)



PUBLICERAT: 2010-10-11, 16:00:46 | URL: http://cviklund.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: