SKRIVET: 2010-10-25, kl 15:27:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndaag..

Det va riktigt lugnt idag på jobbet, det trodde jag inte pågrund många som är sjuka.. men de va lugnt och skönt :) jag gjorde mitt arbete , va i dieten sen bakade jag massa Laktos och Gluten kakor till dieten :)

Och nu är hemma .. träffade Sonya nyss, hennes mamma o lilla Bella :) tog en cigg och snackade lite! och nu hade jag tänkt gå och vila en stund, sjuukt trött idag, höll på och somna på bussen, blir alltid trött efter jobbhelgen.. många timmar man jobbar då..Men skönt att jobbhelgen över och veta att man är ledig 2 helger nu :)
och längtar till nu ihelgen, ska till Grannes bröllops fest! Det kommer nog bli riktigt kul! :) och sen kommer lillasyrran och hennes son med :D

Men jag skriver mer senare :) ha de fint så länge, gå ut i de fina vädret med er :) !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: