SKRIVET: 2010-10-23, kl 22:21:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördagkväll..

Nu ska jag strax sova, känns tråkigt att gå och sova såhär tidigt och det är lördag... menmen om ska upp vid 5 så måste man:P
men bara jobb imorgon och måndag med o då slutar jag tidigt sen ledig tisdag :) skönt!

Åhh vad min dator lååter, typ skorrar i den måste lämna in den.. innan den pajjar helt. då står jag där utan dator hehe, men jag ska försöka ringa  dit på måndag där jag köpte datorn o fråga hur jag ska göra..
sjuuuukt störande när den låååter kan knappt sitta vid den längre, för då kommer jag slänga den nånstans!Får paaanik!  så lika bra att jag stänger av den hehe:P

Nu ska slänga i mig lite hostmedicin Cocillana, det är den enda hostmedicinen som hjälper! men får bara ta den på nätterna för den är så stark så de är lite synd.. men skönt att ha den på nätterna som man kan sova oftas iallafall :P

aja.. Ni får ha en så bra och rolig löördag!! Sup lugnt ;P
Nästa helg är det min tur då blir det feest! :D Då gör jag Växjö osäkret ;) haha
Godnatt:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: