SKRIVET: 2010-10-09, kl 07:56:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lenhovda!

Nu va nyss uppe hos Anna och Sonya och tog en cigg:), och nu snart kommer syrran och hämtar oss strax, så ska vi ut till bonnehållan Lenhovda haha till hennes jobb och Sonya ska färga håret, hehe jag har inte bestämt än om jag ska göra det med:P hehe
men det blir spännande och se sen när jag kommer tillbaka om jag färgade håret eller inte :) jag lovar och visa bilder isåfall, men inte stor chans att färgar men man vet aldrig syrran kanske tvingar mig  ;P

Men ha en bra lördag så länge !!! Jag skriver mer sen när jag kommer hem :)


Sandra

hoppas du färgat det nu då :P du hade passat i brunt kan jag tänka mig verkligen =)



PUBLICERAT: 2010-10-09, 10:27:09 | URL: http://sandysdestiny.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: