SKRIVET: 2010-10-31, kl 22:14:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Läggdax.

Nu ligger i sängen...jag ligger och lyssna på musik och bara tar det lugnt... Skönt! Jag har varit riktigt trött idag, hehe men mått som jag förtjänat :P men varit en riktigt bra helg :) och så skönt att veta att man är ledig en helg till :) Nu denna vecka jobbar jag måndag till torsdag tidigt hela veckan!. men det är skönt så man slutar tidigt med :) vet inte riktigt vad jag ska göra i veckan förutom att jobba förstås.. får se vad som händer.

Jag tackade nej till den lägenheten jag fick här på teleborg.. Ligger så långt upp på teleborg och känner att jag kan bo hemma ett tag till och tills jag verkligen får en lägenhet jag vill ha. sen måste spara ihop pengar med till alla möbler för ska ha allt nytt :)
Men jag gjorde en intreseanmälan på en annan lägenhet i tvillingtornen, fin va?:)  men den låg redan på höga på poäng men jag chansar.. för har inte fått så många andra lägenheter.. inte många nu. men bara vänta och hoppas:) mer kan jag inte göra.

Usch jag är sååå seg idag! och så störande att inte min mobil funkade innan, men nu verkar den funka igen..haha måste köpa en ny! och lämna in datorn med.typiskt att allt ska pajja samtidigt :P
men nu ska strax sova, ska bara va inne och kolla lite på datorn till sen blir de försöka sova :P


Godnatt på er :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: