SKRIVET: 2010-10-24, kl 22:28:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Läggdax..

Läggdaax för mig nuu strax, Jag kollade innan på en film, How to make love to a woman,den va väll helt okej..men ingen jag rekomenderar o se..Har ni inte sett filmen Paranormal activity, Så måste ni, en riktig rysare :P sjuuukt äcklig film och 2an har kommit med!! jag la ut trailers för nån dag sen, så bara att kolla där om ni vågar ;) dom är riktiga rysare!

Jag börjar tidigt imorgon igen fast jobbar bara till halv 3 som skönt är! och ingen cykling imorgon hehe det blir buss :) fast jag hatar o åka buss med men värre och cykla speciellt i detta väder..:P åååh vad jag önskar att jag hade körkort!!! men snart så ska jag ta tag i det :)

Imorgon vet inte riktigt vad jag ska göra får se.. inga planer alls...men det blir förmodlingen bara lugnt inte mycket att göra en månda.
Jag ringde nyss lillasyrran och pratade med henne, o hon sa att hon kommer ihelgen :D med hennes son! :) så det blir kul!!Hoppas hon kommer redan nu på onsdag eller något :)

Och ingen lägenhet än... men bara att vänta, för vill ha i stan..eller nära där, har fått lägenheter på teleborg men känner att jag inte vill bo där och då kan lika väll bo hos mamma för hon bor med där ju, så jag väntar tills jag får en lägenhet jag verkligen vill ha!, i stan eller nära, med klädkammare,o att man kan ha tvättmaskin, balkong i vardagsrum o inte i sovrum :) hehe lite kräsen är jag allt ;P

Men nu blir det mot sängen så godnatt på er :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: