SKRIVET: 2010-10-07, kl 22:08:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kryddparty!

Nu kom nyss hem från syrran, va på kryddparty hos henne, så min andra syrra kom och hämtade mig,mamma och grannen så åkte vi ut till Hovshaga och hämtade mormor sen åkte vi ut till Syrran Johanna som bor nånstans lite utanför Växjö.  Och hon hade kryddparty, o ni som inte vet var de är så.. är det en som kommer och visar och säljer massa kryddor,såser,buljonger och sånt men även skönhetsprodukter lite all möjligt från Alpnaering heter det... som tuppwareparty om  ni vet vad det är, samma som det iallafall fast det är kryddor och sånt istället :P
så visar hon och man får smakprova en massa, mycket trevligt är det, så skriver man upp vad man vill ha, så beställer hon det. Fast visst det är ganska dyrt heeh, jag beställde 3kryddor och en sås, Citronpeppar och vitlökspeppar sen svampgräddsås och det gick på lite över 600kr , men det håller länge och är väldigt goda kryddor :)
Och jag vill ha alla dom kryddorna men som sagt dom kostar runt 200kr styck så man får köpa lite i taget :P

Men det va trevligt så fikade vi och så:) och nu hemma ska in i duschen nu sen måste nog sova .. för ska upp vid 5 imorgon och jobba men seen är det heeelg:D

Men skriver mer imorgon eller senare! :) Godnatt på er om jag inte skriver mer sen :)

Kryddor från Alpnaering.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: