SKRIVET: 2010-10-03, kl 17:58:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobbhelgen över!

Jaha nu va jobbhelgen över :) så sköönt och det har gått jättebra!
Nu är jag ledig imorgon, alltid en dag innan och en dag efter är jag ledig när jag jobbar helgen så det är skönt! och nu är ledig 2helger i rad med :)
Imorgon vet inte riktigt vad jag ska göra, men det blir nog bara lugnt, händer inte så mycket här i Växjö..Men nu dessa helgerna jag är ledig så ska försöka åka iväg, nog till Kalmar, hälsa på lillasyrran och hennes son:)


Det funkar och tänka positivt! inte bara tro hela tiden på det dåliga utan på det bra! Man mår mycket bättre själv än att gå och misstänka eller hela tiden tänka att det negativa!. Om han vill göra något så kommer han göra det ändå, man kommer inte kunna hindra det genom att inte lita på honom eller att misstänka hela tiden, det mår man bara dåligt av själv!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: