SKRIVET: 2010-10-02, kl 17:37:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobbet!

En dag avklarad :) bara söndagen med sen är jobbhelgen över :) och är ledig måndag o 2 helger irad så det är skönt:)

Jag är riktigt trött, fast det har varit jättelugnt på jobbet, förutom att en va sjukt så va tvungen o hitta någon annan som kunde jobba men de hittade vi tillslut :) o tills imorgon med! imorgon blir det nog lika lugnt.. föreberede massa idag så jag får en lugn och skön söndag :) Varit i Dieten ju, där brukar det vara massa att göra men inte mycket special koster, bara några som är minus en massa o Laktos o Gluten.. men inga jobbiga annars brukar det vara Sabar kost, Transplantations kost och va de alla kosterna heter o dom kan vara jobbiga för dom måste man vara väldigt noga med :) men de måste man vara med alla förstås men tycker det är roligt :) men kan vara jobbigt ibland med speciellt när man är trött o ska kunna koncentrera sig och tänka :P
haha brann lite i mina kock kläder idag hahah, stod för nära spisen så kände att det började typ bränna haha så hade det börja glödda på rocken.. men de blev inget så men kunde gått illa :P men spisen är precis i den längden så tröjan lägger sig typ över hah om ni fattar så.. men jag får vara lite längre i från så jag inte brinner upp haha :P


Men nu ska jag in i duschen känner mig riktigt flottig idag haha . sen blir det bara lugnt :)
men jag skriver mer senare men ha en bra lördags kväll :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: