SKRIVET: 2010-10-13, kl 22:57:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobbbiigt!

Ååh vad jag hostar och näsan bara rinner hela tiden, men ska ändå försöka gå till jobbet imorgon för jobbar bara imorgon sen är ledig freda,lörda och söndag.. men skulle ju till kalmar i helgen men får se hur de blir, hur jag mår till lördag...

seeegt inget hjälper mot den jääävla hostan, jag måste nog sluta rökaa..men de är ju så svåårt. men måste ta tag i det snart. ska till vårdcentralen och få ny hostmedicin för den andra flaskan har jag drukit upp och måste ha den cocelana eller vad den heter, den är den enda som hjälper men får bara använda den på nätterna ju pågrund av att den är så stark. men hostar mest på nätterna, trodde ärligt jag skulle dö i natt haha, hostade så jag spydde usch hemsk och bara se kl gå och man ska upp om nån timme bara.. så som sagt va inte så pigg på jobbet idag =/...

men nu snart ska mot sängen och soova, så hoppas att jag mår bättre imorgon. Godnatt på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: