SKRIVET: 2010-10-03, kl 21:30:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Inredning!

Nu har jag städat och tvättat, mamma blev glad :) Alltid kul att göra någon annan glad :)
Men längtar tills jag får mitt eget, inte fått någon lägenhet än, alla ligger på så höga poäng=/.. Vill ha lägenhet nuu, ska bli så roligt och fixa allt, köpa allt nytt och inreda så snygg :) älskar det, och inreda och hålla på det sånt :) Det kommer bli så snyggt i lägenheten :) Det ångrar jag att jag inte gick någon sån linje i skolan.. för det är roligt och det skulle jag tänka mig att jobba som, men sen måste gå universitet och det skulle jag inte palla, haha känner verkligen inte för att plugga mer, inte nu iallafall och har inte heller betygen för att komma in på de. men men man vet aldrig i framtiden jag är ju bara 21 :) Jag hinner nog med mycket innan det är försent :)

Nu ska bara sitta här vid datorn lite sen får se vad jag ska hitta på.. Ska in på www.nelly.com och kolla lite kläder se om jag hittar något snygg :) men jag skriver senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: