SKRIVET: 2010-10-18, kl 18:57:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ingen lägenhet!

Ingen lägenhet än.. jag har för lite poäng eller är jag för kräsen hehe, men vill inte ha vilken lägenhet som helst utan den måste ju se bra ut, o måste ha klädkammare och att man kan sätta in tvättmaskin för hatar o gå till tvättstuga :P, sen helst vill ha balkongen i vardagsrummet o inte i köket eller i sovrummet, haha jag tror jag är för kräsen :P menmen bara att vänta :) och jag vill ju ha lägenheten i stan eller nära stan iallafall.. men då är de också höga poäng.. så alla jag söker har legat över 2000poäng på den som ligger på tionde plats.. och jag har bara 1200poäng :(.. så kommer ta ett jäävla tag innan jag får lägenhet ju :(..men får väll hoppas på tur! :)

Och privat lägenheter har jag med kollat, men inte hittat någon där heller....men sääg till om ni vet nån privatlägenhet som ska hyras ut eller något ställe där man kan kolla privat lägenheter för vet bara några som hyr ut privat och det är Konab, FA fastigheter sen vet inte mer .. så säg till om ni vet några mer ställen som hyr ut privat?

Föör vill ha lägenhet snabbt :P


Christianhelene

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.



PUBLICERAT: 2011-10-11, 07:46:40 | URL: http://christianhelene.bloghandler.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: