SKRIVET: 2010-10-06, kl 21:16:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ingen är perfekt!

Ingen är perfekt, men varför letar man hela tiden efter den perfekta? eller har man blivit så kräsen och rädd efter alla idioter man varit med så man går efter lilla minsta fel eller minsta sak man misstänker ?
Eller om man stannar så blir allt oftast bara fel och man mår bara dåligt hela tiden för man inte tror på något han säger utan man tror han är precis som alla andra, man vågar inte tro på det bra för det kanske bara är en lögn, ett spel, rädd att falla för lögnerna. Så svårt och tro på något bra när man bara har hört negativt hela tiden, men sen finns det lilla hoppet hela tiden att han inte är som alla andra, vill tro att det han säger är sant för det låter så bra.. så man stannar och hoppas men ändå blir allt bara fel när sanningen kommer fram och det visar att är han precis som alla andra, och hoppet försvann igen och så fortsätter det.
så vad ska man göra ?  Varför finns inte han?, han man kan lita på? han som man vet att han bara vill ha mig?
Eller handlar allt om mig?.. att jag måste ändras för att det gå och för att jag ska hitta någon?

Mycket tankar men inga svar .. ..

l


Mikaela

så himla svårt det där :/ men jag tänker bara att hittar man rätt, hittar man "han" så vet man det :)



Tack så mycket, va gulligt sagt! :D



PUBLICERAT: 2010-10-06, 22:02:53 | URL: http://mikaelamedmera.blogg.se/
Mikaela

jo det blir ju så ibland..

tack desamma :)



PUBLICERAT: 2010-10-06, 22:34:15 | URL: http://mikaelamedmera.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: