SKRIVET: 2010-10-15, kl 15:50:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hostmedicin!

Nu varit på vårdcentralen fått utskrivet lite hostmedicin, cocillana :) det är den bästa hostmedicinen mot rethosta så nu kan jag nog sova inatt! sköönt!

Nu kommer strax en kompis förbi, Oliver han ska kolla min bil, se om han vill köpa den hehe, annars tar pappa den ju..som jag sagt innan.. men pappas andra bil är lagad nu så.. då behöver han ju inte 2bilar och jag har ju inget körkort så jag behöver ju inte heller en bil:P inte än iallafall o när jag tagit mitt körtkort så ska köpa en mycket snyggare bil :)

Nu ska fixa lite mat innan han kommer, är sjukt hungrig :) hmm vet inte bara vad ja ska laga, men jag kommer nog på nått :)

Ut i soolen med er, underbart väder ute :) fast lite kallt förstås hehe men skönt när solen lyser :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: