SKRIVET: 2010-10-15, kl 11:49:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Freedag!

Vad veckorna går snabbt, nu är det fredag igen:), tiden bara försvinner iväg, de kändes som de va nyss helg.. jag är fortfarande förkyld och har hosta, har börjat få ont halsen med :( men hoppas de går över..
Det va iallafall jäävligt skönt att få sova ut idag :)

Nu ska in i duschen, sen ska ner till vårdcentralen.. så ska träffa doktorn hehe, och få lite hostmedicin utkskrivet, ingen hostmedicin som hjälper förutom den Cocelana eller va den heter, den är jättebra, men den måste man få recept på, just för den är så stark. men jag behöver den :)

Vet inte riktigt vad som händer idag, får se, Sonya skulle komma förbi senare och hon skulle sova hos sin mamma hela helgen, som bor granne med min mamma, så blir väll att umgås med henne :) Får se vad vi ska hitta på, men tror de lugnt idag iallafall hur jag känner nu.. men som sagt man vet ju aldrig:)

Fick igår min klänning som jag beställde från Nelly :) det gick snabbt som alltid! man får kläderna därifrån jättesnabbt :) och den va sjuukt snygg och satt bra lite förstor kanske just vid brösten, men den satt bra endå:) annars går de ju alltid att sy in:)

Men nu ska in i duschen, jag skriver senare! ha en bra fredag så länge ! riktigt fint väder ute idag med så passa på att vara ute man vet ju aldrig med vädret här i sverige hehe :P




Sandra

Du kan ju hänga med ut om du vill. Johanna och jag ska ut och kanske några andra. Och skyll inte på förkylningen för den lider jag med av ;) haha



PUBLICERAT: 2010-10-15, 12:33:17 | URL: http://sandysdestiny.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: