SKRIVET: 2010-10-22, kl 07:30:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredagmorgon.

Godmorgon på er, Nu är det fredag och jag är vaken sitter och äter lite frukost och väntar på att bussen ska gå.. Jag ska till jobbet.
Usch vad jag har hostat i natt! jag tror inte jag somnade förens 2tiden :( så riktigt trött nu...o jag jobbar ända till 17.30 seeegt,O så är det fredag och allt idag ju..men visst jobbar ändå hela helgen, från 6 till 17.30 både lördag och söndag.. får se hur jag ska dit bara det går ju inga bussar så tidigt på lörda och söndag och för kallt o cykla :P, men pappa brukar vara snäll och köra mig så får hoppas att han kan ställa upp nu ihelgen med :)


Men jag skriver mer efter jag slutat jobba, ha en bra dag så länge :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: