SKRIVET: 2010-10-29, kl 18:20:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag!

Jaha nu va det fredag! Skönt! Jag har precis vaknat haha, somnade efter jobbet och nu ska fixa mig lite och strax kommer syrran och hämta mig så ska vi ut till pappa och fira honom:) fika och äta tårta :) Mmm va gott :)
Åh jag är så sjuuukt sugen på Mcdonalds! måste ha det idag hehe. Usch massa fettig mat nu, Pizza igår och blir förmodligen Mcdonalds idag :P menmen :P


Jag har inte bestämt mig om lägenheten än, känns som jag lika väll kan bo hemma ett tag till, tills jag får en lägenhet jag verkligen vill ha. För om jag tar denna nu så förlorar alla min poäng och kommer ta ett jävla tag innan jag kan flytta igen ju..För jag vill verkligen bo nära stan eller i stan. men jag har några dagar till och tänka på :)

Nu ska gå o fixa mig jag skriver mer senare :) ha en bra fredag så länge!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: