SKRIVET: 2010-10-29, kl 21:56:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Firat pappa.

Nu kom precis hem från pappa, va ute hos han, han fyller år imorgon så vi har firat honom idag:)Det va jag, syrran och hennes kille och lillebror :) Farmor och dom hade redan varit där innan idag:P vi kom lite sent hehe
Nu blir det bara lugnt..hmm finns inte så mycket att göra.. jag orkar inte festa så ska bara ligga hemma och kolla film :) så det blir en Mysfredag! Måste ju vara pigg tills imorgon :) då blir det fest! det kommer nog bli roligt!

Idag fyllde min storebror Tedde år ! GRATTIS! :) Och imorgon pappa och på söndag Sonya och på måndag fyller lillebror Johan 18år :) så det är många, sen i November fyller storasyrran Johanna år och sen lillasyrran Amanda fyller 20:) så många födelsedagar nu:P
bara jag som fyller på sommaren typ:P men det är bättre! jag fyller år i maj det är perfekt :) då blir jag 22 shit jag börjar bli gammal haha :P och jag bor fortfarande hemma hehe, får ju aldrig lägenhet, fast visst nu har fått erbjudande om en lägenhet men inte ens säkert jag får den ju fast jag tackar ja.. men inte bestämt än om jag ska tacka ja än.. känns som jag vill vänta tills jag får den lägenheten jag vill ha och som är i stan med :) men får se hur jag gör.

Men nu ska kolla om jag hittar någon bra film, nån som har någon bra film ni tycker jag ska se ?:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: