SKRIVET: 2010-10-31, kl 19:19:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Firat lillebror!

Idag har släkten varit här och vi har ätit smörgårdstårta och fikat för lillebror fyller 18år :) det va trevligt! men va så sjuukt trött och seg idag.. och imorgon är de jobb .. känner inte för att jobba utan vill vara ledig en dag till det skulle behövas.

Grattis Lillebror Johan som fyller 18år fast han fyller imorgon men vi firade han idag :)! och Sonya fyller 20år idag grattis!!! :)

Nu ska jag nog sätta på en film, finns inte så mycket att göra idag.. seeeg är ja o trött!..jobbigt!
och min mobil funkar inte :/ det står ingen nätåtkomst:S så funkar inte att ringa eller skicka sms, nog dax för mig att köpa ny mobil! åh störnade att den inte funkar!!!!!

Min lillasyrras son och min stora syrras son hehe :)<3


Lillasyrras son, min brors dotter och min storasyrras son :)


Lillebror och hans tjej :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: