SKRIVET: 2010-10-06, kl 20:47:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Finns han?

Finns han?, Killen som man kan älska och som älskar en tillbaka, Killen som det går att lita på, Killen som hela tiden påminner om hur mycket man betyder för han, och han inte bryr sig om alla andra tjejer han kan få, utan man är den enda för han, Finns han?..Jag har tappat hoppet,  Jag tror inte det längre, ingen sån kille för mig iallafall.. jag ger upp det där med att hitta någon, vet inte var dom finns. Alla jag träffat har bara varit motsatsen, Dom går inte att lita på, de kan inte hålla sig till en tjej, de säger aldrig något för att visa.

Men som jag skrivit innan, att man ska lita på killen man träffar och inte misstänka och tro på det dåliga hela tiden för man mår bara dåligt själv, men om han verkligen visar att han inte går att lita på? och allt det dåliga man inte vill tro på är sant?..vad gör man då?..Gå vidare förmodlingen, men man går bara vidare till nästa idiot... ska man hålla på så hela tiden.... Varför finns inte han?.



Eskilmaja

Hey, this is a great site, I learned a lot!



PUBLICERAT: 2011-12-14, 07:50:19 | URL: http://eskilmaja.blogfuture.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: