SKRIVET: 2010-10-03, kl 23:05:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Filmer!

Nu när jag har shoppat klart hehe, så ska jag lägga mig och kolla på film vet inte än vilken det blir men får se:) ska bli så sköönt att sova läänge imorgon, nu är man har varit upp vid 5 tiden både lördag och idag men imorgon ska jag inte gå upp tidigare än 12! :)

Här är lite tips på bra drama och romantiska filmer ni måste se!! :) om ni inte redan har sett dom!

A walk to remember, Dear John, Letters to julliet, Hachico a dog story, Seven pounds, The notebook. Pearl harbror.

Har ni förslag på några bra drama filmer eller andra filmer så säg till :)


Emsi

Kolla på filmen Allt för min syster! har bara sett reklamen men den verkar vara sjukt hemsk och sorglig iallafall!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: