SKRIVET: 2010-10-09, kl 07:30:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Färga??

Godmorgon på er :) ush va hemskt det va och vakna såhär tidigt en lördag och ändå inte ska jobba, men syrran Johanna kommer snart så ska ut till hennes jobb i Lenhova, Hon jobbar som frisör där. Så Sonya ska färga håret, men så ville syrran färga håret på mig med, men jag vet inte, jag har ALDRIG färgat mitt hår, förutom lila underhår när jag gick i åttan och rosa toppar när jag gick 4an eller något, men aldrig de blonda håret.. så vet inte, så ville hon typ färga något brunt, men vad tror ni?.. skulle jag passa i de?.. njaa jag får se hur det blir jag har inte bestämt mig än, jag har lite till och tänka...jag är så feg när det gäller sånt just för aldrig färgat :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: